...

Ny i kirken?

NY I KIRKEN

Bykirkens gudstjenester og arrangementer er åbne for alle.

Kirken er centralt beliggende i Vejle på Grejsdalsvej 16. Du kan parkere bag kirkebygningen eller på Abelones Plads, som ligger ca. 200 m fra kirken.

Ved søndagsgudstjenesten vil der være værter, som byder dig velkommen i kirkens forhal, og som du kan kontakte, hvis du har et spørgsmål.

Gudstjenesterne tolkes til engelsk og tolkningen er trådløs. Der serveres gratis kaffe og the før og efter søndagsgudstjenesten.

Hvis du vil lytte til en prædiken, kan du finde den her på siden som podcast.

Et par gange om året inviterer vi nye i kirken til en velkomstmiddag. Her introducerer vi dig for kirkens vision, værdier, kirkelivet og medlemskab.

Næste velkomstmiddag planlægges i august 2024

Vil du deltage eller har du spørgsmål, kan du sende en mail til kontor@bykirken-vejle.dk eller kontakte præst Tonny Jacobsen på telefon 51 88 12 22 eller præst Martin Højgaard på telefon 30 28 66 72.

ET LIV SOM KRISTEN

Kristendom handler om fællesskab med Gud og fællesskab med mennesker.

Det kristne budskab er, at Gud har skabt os og at han elsker os. Han kalder os til et liv i fællesskab med sig selv og med andre troende. Dette liv kan vi kun modtage, når vi tager imod Jesus. Med Jesus modtager vi tilgivelse og en helt ny start.

Hvis du vil vide mere om et liv som kristen, er du velkommen til at kontakte én af kirkens præster.

HVAD KAN JEG FORVENTE?

I Bykirken er alle velkomne.

Vi holder gudstjeneste hver søndag kl. 10.30.

Gudstjenesterne varer cirka halvanden time og indeholder lovsang, prædiken og andre relevante indslag. Der serveres gratis kaffe og te før og efter gudstjenesten.

Under gudstjenestens anden del er der et særskilt program for børn i alderen 3-13 år.

FIND VEJ

Kirken ligger centralt placeret i Vejle Midtby.

Har du brug for hjælp til at finde vej – så er du meget
velkommen til at kontakte os.

Benyt GoogleMaps til at genere en rutevejledning.