...

Børne- og juniorkirke 3-13 år

@

Der er program for børn under gudstjenesten. Vi har børnekirke for børn i alderen 3 år til 4. klasse. Vi deler op i to grupper efter en fælles opstart.  For børn, der går i 5. – 8. klasse har vi juniorkirke. Første søndag i måneden involveres juniorkirken aktivt i gudstjenesten.

I børnekirken vil der være sang og musik, en bibelhistorie krydret med kreative indslag som for eksempel drama eller dukketeater og en forfriskning samt god tid til at lege, tegne, hygge og andre aktiviteter.

Vi ønsker, at børnekirken skal være et sted, hvor børn lærer Gud at kende, et sted, hvor det enkelte barn gror, dvs. oplever trivsel og udvikler sig i troen på Jesus, og et sted, hvor børn har lyst til at være og har det sjovt, møder engagerede voksne og får gode venner.

Vil du høre mere? Kontakt børnepræst Mirjam Løndorf på telefon 23 96 81 03 eller via mail: ml@bykirken-vejle.dk